wtorek

Porównanie matowych błyszczyko- szminek Manhattan i Basic

Wiosna to świetny czas na małe eksperymenty z kolorami. Ja postanowiłam zakupić sobie dwie szminki w jakichś nietypowych, odjechanych, wiosennych kolorach ;) Ale że nie lubię typowych wykręcanych szminek, a tym bardziej produktów połyskujących, brokatowych czy perłowych mój wybór padł na matowe szminki w postaci błyszczyka. W moje ręce wpadła szminka Manhattan Soft Mat w numerze 54L oraz dużo tańsza pomadka firmy Basic (dostępna w sieci drogerii Schlecker) Vanilla Matt Lip Gloss, numerek bliżej nieokreślony ;) jasny róż :)

Jako pierwszą zakupiłam szminkę Manhattan. Kosztowała mnie 17 złotych, a kupiłam ją w Rossmannie.  Numer 54L to przepiękny, bardzo intensywny róż, wymieszany z fuksją ;)) Kolor jest naprawdę niesamowity. Na ustach wygląda ślicznie. Sama szminka pachnie budyniem waniliowym. Jest matowa, co według mnie wygląda bardzo naturalnie. I co najważniejsze, jest diabelnie trwała. Nie straszne jej picie, jedzenie, całowanie. Oczywiście, traci na swej intensywności, ale nadal jest. Myślę, że spokojnie utrzyma się do 5 godzin.

Drugą szminką była pomadka z firmy Basic. Szczerze mówiąc, kupując tę z Manhattan nie wiedziałam o jej tańszym odpowiedniku. Oczywiście blogi innych dziewczyn oświeciły mnie, więc postanowiłam zakupić sobie tym razem ładny jasny, landrynkowy róż. Szminka kosztowała chyba 7,99. Inne dostępne kolory mnie nie zachwyciły- było bordo, krwista czerwień, brąz i pomarańcza. Cukierkowy róż jest piękny, jednak ma jedną wadę, mianowicie zbiera się we wszystkich bruzdach na ustach, kącikach i tym podobnych miejscach naszych ust ;) Jednak wystarczy delikatnie rozsmarować pomadkę palcem i jest ok ;)

Obie pomadki zastygają na ustach, są bardzo trwałe, mają piękne kolory. Ich wadą jest na pewno to, że wysuszają usta, jednak na specjalne okazje są świetne. Polecam :)







3 komentarze:

  1. Ja mam z Basica i BARDZO sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;) A jaki masz kolorek? Bo ja zastanawiam się jeszcze nad czerwienią, ale boję się, że jednak czerwień podkreśli wszystkie niedoskonałości ust. Pozdrawiam ;))

      Usuń
  2. Ja mam czerwien i jasny roz z Basic. Czerwien jest bardzo dobra, nie moj sie, mocno kryje i nie uwydatnia niedoskonalosci :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń