środa

Cienie Essence- recenzja





Dziś recenzja dwóch produktów, które są moimi absolutnymi faworytami. Mowa o cieniach Essence. W swojej „kolekcji” mam już 4 odcienie. Dziś opowiem o dwóch ulubionych- numerze 25 Go All Girlie oraz numerze 43 Mistic Lemon. Oba produkty kosztowały 6,99 i dostępne są w podstawowej szafie Essence.


Go All Girlie- to kolor różowy, wpadający w brzoskwinię lub łososia. Co ciekawe na opakowaniu producent pisze:  shimmer efekt. Nie do końca się z tym zgadzam, bo owszem, chociaż ma bardzo delikatne drobinki, jednak na oku wydaje się być matowy. Jest to fajny cień, który można nałożyć na całą powiekę jako cień bazowy. Trwałość jest przyzwoita. Na bazie utrzymuje się cały dzień, bez bazy trochę gorzej. Pigmentacja jest średnia, w sam raz do dziennego makijażu.
Mistic Lemon- to mój pierwszy cień z tej serii. Jest fantastyczny. Od dawna szukałam czegoś w odcieniu szampana- do rozświetlania powieki i jako cień na całe oko. Ten cień mieni się na kolor jasnego złota i żółci. Idealny do połączenia z pomarańczą lub brązem. Bardzo ładnie podkreśla opaleniznę. Sprawdzi się też jako rozświetlacz na policzki lub na łuk brwiowy.


Podsumowując: jak najbardziej polecam cienie z Essence. Za tak niską cenę, dostajemy naprawdę porządny produkt. Cienie nie osypują się, bardzo dobrze rozprowadzają. Są mięciutkie, aksamitne. do tego niesamowicie duży wybór odcieni i wykończeń- poprzez matowe i perłowe, skończywszy na holograficznych.

3 komentarze:

  1. Mam podobne zdanie:) Ostatnio mi też z jednego błyszczyka własnie wytarły mi się napisy całkowicie, a spędził kilka godzin w osobnej przegródce w torebce..masakra jakaś.
    Dla mnie podkład to podstawa, to kosmetyk w ktory moge dużo zainwestować:)

    Przyznaję, że mam tylko jeden pojedynczy cień Essence, jakoś nigdy sie nie mogłam do nich przekonać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za opinię. Ja jestem bardzo zadowolona z tych cieni, mają naprawdę dobrą pigmentację i trzymają się cały dzień na bazie. To chyba też zależy od koloru, bo mam jeszcze fiolet metaliczny oraz turkusik i tymi nie jestem już tak zachwycona- mają słabszą pigmentację i trudne przenieść je z pędzelka na powiekę. Ale te 2 naprawdę mogę polecić ;)) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe kolorki:) również dodaje :)

    OdpowiedzUsuń